Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроник?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    При мен бавната включва на 95, бързата на 102. Поне така пише в описанието.
    По табло ми я включва съвсем леко след 90, та вече не съм много сигурен колко мога да му вярвам.
    Last edited by sollider; d.m.y г., 09:30.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #47
      На стрелките не може много да им се вярва.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        От два дни и аз имам проблем с гасненетона компресора(156 жтд105коня) пълна е с фреон 650грама, доляти са 100грама в началото на ми алия месец-това са ми загубите за две госини и половина. Когато температурата падне под 40 градуса си духа постоянно. Перките си работят на първа и втора степен, като когато компресора изгасне те си въртят на първа степен, докато не го изключа от копчето. Записва грешка : загуба на връзка с компресора.

        Comment


        • #49
          Гледах го моя, паля колата, компресора включва след няколко секунди, а вентилатора тръгва след около 10 секунди след компресора. Едното копче стои на ауто. Изключих климатика от малкото копченце обаче вентилатора не спря, спря когато махнах ауто.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #50
            Я си оправете пълните членове, че навремето ми правехте забележки за правопис

            Вентилаторите тръгнат ли спират когато налягането на фреона спадне до стойности на изстинала кола, Те/той се управляват от пресостаТЪТ. В управлението на компресорА се намесва и ЕКУ-то. Попрегледайте си схемите

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Я си оправете пълните членове, че навремето ми правехте забележки за правопис

              Вентилаторите тръгнат ли спират когато налягането на фреона спадне до стойности на изстинала кола, Те/той се управляват от пресостаТЪТ. В управлението на компресорА се намесва и ЕКУ-то. Попрегледайте си схемите
              ..... от пресостатА !

              Освен правописа си оправи и техническите познания. Няма такова нещо, като стойности на налягането на газта при изстинал/загрял мотор, защото то много слабо се влияе от това.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Алекс, нали ти казах да си завреш пълния член в ауспуха....на алфата
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  http://prikachi.com/images.php?images/984/9143984q.jpg

                  това са ми грешките от климатика на колата.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Я си оправете пълните членове, че навремето ми правехте забележки за правопис

                    Вентилаторите тръгнат ли спират когато налягането на фреона спадне до стойности на изстинала кола, Те/той се управляват от пресостаТЪТ. В управлението на компресорА се намесва и ЕКУ-то. Попрегледайте си схемите
                    Това ми хареса, човек да прави забележка за нещо, което той самия да не може да направи.
                    Лудница.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      ..... от пресостатА !

                      Освен правописа си оправи и техническите познания. Няма такова нещо, като стойности на налягането на газта при изстинал/загрял мотор, защото то много слабо се влияе от това.
                      Имах предвид фреона. Сорри

                      Comment

                      Working...
                      X